Manageengine Support Center Plus

Birinci Sınıf Müşteri Desteği Çözümü

Kuruluşların müşteri sorun bildirimlerini, müşteri hesap ve irtibat bilgilerini, hizmet sözleşmelerini etkili bir şekilde yönetmelerini ve kullanımda üstün bir müşteri deneyimi yaşatmalarını sağlayan, web tabanlı bir müşteri destek yazılımıdır. SupportCenter Plus ile özelleştirilebilir bir self servis portalı yayınlayıp müşterilerinizin sorun bildirimi göndermelerini, bu bildirimleri izlemelerini, bilgi bankasında arama yapmalarını ve rapor oluşturmalarını sağlayabilirsiniz. Birden fazla hizmet sözleşmesini ve ilgili destek planlarını yöneterek müşterilerinize süreye göre hizmet verebilir ve buna göre fatura çıkarabilirsiniz. SupportCenter Plus API’leriyle, kuruluşunuzdaki uygulamaların SupportCenter Plus’la iletişim kurmasına ve veri alışverişi yapmasına olanak sağlar. Kullanıcılarınızı, kendi dillerinde arabirim sunarak rahatlatabilirsiniz. SupportCenter Plus 16 dilde sunulmaktadır.

  • Birinci sınıf müşteri desteği için sorun ve istek yönetimini yapabileceğiniz bir yazılımdır.
  • API desteği sayesinde firmanızdaki uygulamalar ile iletişim kurmasına ve veri alışverişi yapmasına olanak sağlar.
  • Kullanımı kolay ve gerçek zamanlı Raporlar ve Dashboardları sayesinde yardım masanızdaki her bilgiden haberdar olursunuz.
  • Bilgi bankası sayesinde yinelenen soruları verim kaybı yaşamadan cevaplandırabilirsiniz.
  • Özelleştirilebilir bir self servis portalı yayınlayıp müşterilerinizin sorun bildirimi göndermelerini, bu bildirimleri izlemelerini, bilgi bankasında arama yapmalarını ve rapor oluşturmalarını sağlayabilirsiniz.