ServiceDeskPlus

Dünyanın Sevdiği Yardım Masası Yazılımı

ServiceDesk Plus, ITIL çerçevesinde oluşturulmuş entegre varlık ve proje yönetimi içeren bir yardım masası yazılımıdır. 29 farklı dilde sunulmuştur ve 186 ülkede 85.000’den fazla şirket tarafından kendi BT yardım masalarını ve varlıklarını yönetmek için kullanılmaktadır .

Sorun Yönetimi

ServiceDeskPlus’ taki kapsamlı olumsuz olay yönetimiyle, normal çalışmaya hızlı bir şekilde dönebilirsiniz. Sorun yönetiminde temel nedenleri etkili bir şekilde ortadan kaldırıp, durmadan yinelenen olaylarla mücadeleye bir son verip otomasyonları yönetebilirsiniz . BT altyapınızdaki tüm değişiklikleri yapılandırılmış ve hızlı bir şekilde işleyebilip, toplu bir iş akışı otomasyonu oluşturabilirsiniz. Hizmet Kataloğu özelliği sayesinde sunduğunuz hizmetleri tanıtarak, BT’nizi görünür kılıp, her hizmet kategorisinin iş akışını ve otomasyonunu yapılandırıp, bu hizmetleri anlaşılan süreler içinde sağlayabilirsiniz.

CMDB özelliği ile tüm CI’larınızı tek bir veri havuzunda izleyip yönetebilirsiniz . CI’ların karşılıklı ilişkilerini ve bağımlılıkların ı öğrenerek, varlıklarınızı daha görünür kılabilirsiniz.

Alım Emri ve Sözleşme Yönetimi bir alım emrinin tüm yaşam döngüsünü (oluşturulduğu noktadan onay süreçlerine, her alımın teslimi ve sözleşmesine kadar) kolaylaştırır ve BT harcamalarınızı organize etmenize yardımcı olur.

Kolay ve şaşmaz raporlama modülleri ve etkileşimli kumanda panolarıyla, yardım masanızda olan biteni öğrenebilirsiniz. ServiceDeskPlus, izleme ve kullanıcı yönetim araçlarından API tabanlı entegrasyonlara kadar birçok platformla entegre olarak zaman ve kaynak tasarrufu sağlar. Entegre Varlık Yönetimi ile, organizasyonunuz daki tüm varlıkların doğru envanterini elde edip, tüm varlıkları/düğü mleri tarayıp ve güncelleyebilirsiniz.

Kolay Proje Yönetimi

ServiceDesk Plus’taki Proje Yönetimi modülü, BT Yardım masasını Proje Yönetimi ile bir araya getiren mükemmel entegre bir çözümdür. ServiceDesk Plus’la entegre olan Proje Yönetimi ile projelerin yönetimi BT yöneticileri için çok daha kolaylaşır. ServiceDesk Plus ile çeşitli ekipler ve uzmanlarla işbirliği yapabilirsiniz. Projenin büyüklüğü ne olursa olsun, her türlü projeyi kolayca takip edebilir ve yönetebilirsiniz .

Özellikler:

  • Uygulama ile olay ve hizmet yönetimini çok kolay bir şekilde yapılmasına olanak sağlar.
  • Envanter, Lisans ve kontrat kayıtlarınızı listeleyerek raporlanmasını gerçekleştirir.
  • ITIL süreçlerini kolaylıkla uyum sağlayabilir ve bu süreçlerin yürütülmesini sağlar.
  • Çözüm bankası sayesinde bütün bilgi birikiminizi kayıt altında tutabilir ve kolay bir şekilde paylaşabilirsiniz.
  • Satın alma modülü ile satın alım işlemlerinizi A dan Z ye gerçekleştirebi lirsiniz.
  • SLA sürelerinizi tanımlayarak verilen hizmetin kalitesini yükseltebilir ve son kullanıcı memnuniyeti sağlanır.
  • Raporlama özelliği ile envanter, çağrı, son kullanıcı vb. raporları çok basit bir şekilde yazdırabilir veya HTML, PDF, XLS, CSV formatında alabilirsiniz.
  • İşletme kuralları ile belirli özellikteki çağrılara otomatik olarak aksiyonlar aldırabilirsiniz .